Nu går vi i luften

Oprettet: 08-10-2019 11:32:17

Bizzy har udviklet en nem og smart teleløsning med nok af det hele til den lille virksomhed

Bizzy er et nyt teleselskab for små virksomheder. Med en nyudviklet app samler det virksomhedens hovednummer og alle mobilnumre i én enkel og billig mobilløsning, som er let at betjene. Den inkluderer bl.a. omstilling, velkomstbesked, telefonkø og åbningstider.

Bag Bizzy står erfarne telefolk fra Aalborg, som har været i branchen i mange år.

- Vi har længe set et behov for at gøre noget særligt for de små virksomheder, som efter vores mening er oversete i telebranchen, siger brand manager Rikke Lund. Branchen har generelt været meget fokuseret på at levere avancerede teleløsninger med bl.a. callcenter og integration til f.eks. CRM, kalendersystemer og Skype for Business.

Den slags er alt for stort og dyrt til små virksomheder. Hovedparten af dem har bare brug for, at telefonen bliver besvaret, også når mester er optaget i telefonen eller på ferie. De har brug for, at vagtordningen fungerer, uden at medarbejderne fysisk skal udveksle en vagttelefon. De har også brug for at holde telefonfri en gang imellem i sikker forvisning om, at kollegerne tager sig af opkaldene. Og så skal telefonen være let at betjene.

Alt det kan klares fra alle medarbejderes mobiltelefon gennem Bizzy-app’en.

Typisk har de fleste små virksomheder SIM-kort fra flere forskellige udbydere, og firmaets hovednummer ligger måske på en traditionel fastnetlinje. Sådan en sammenblanding gør det svært at være effektiv, og kundehenvendelser kan hurtigt blive en flaskehals: opkald går tabt, samtaler kan ikke viderestilles, vagttelefonen ligger hos den forkerte medarbejder osv. Det er besværligt, og kunden må ringe op flere gange. Det koster tid og giver dårlig service. I værste fald koster det ordrer.

Prisen er én faktor. En anden er bøvlet ved at skulle sætte sig ind i en masse teknik og overskue behovet. En lille virksomhed har ikke en it-afdeling, der kan finde rundt i junglen af de utallige mobiltilbud og abonnementspakker, der findes på markedet. Og der er ingen teknikere til at hjælpe med opsætningen af telefonen.

Vores udgangspunkt for Bizzy har derfor været, at abonnementet skal være billigt, enkelt og indeholde ”nok af det hele” – data, samtaletid og sms. Alt er samlet i ét abonnement.

Med Bizzy får man et simpelt koncept uden binding. Det er billigt og nemt at overskue, men inkluderer alligevel alle basisfunktioner.

Vi benytter Danmarks bedste mobilnetværk, nemlig TDC, så vi går ikke på kompromis med kvaliteten.

Bizzys abonnementsstruktur er simpel og billig, primært fordi vi markedsfører os online. Vi har ikke en irriterende skare af telefonsælgere, der ringer til virksomhederne for at sælge Bizzy. Til gengæld har vi voksne og erfarne servicemedarbejdere og teknikere, der ved hvad de taler om - og som tager telefonen med det samme, hver gang der bliver ringet op.

Bizzy leverer en samlet løsning, én teleudbyder og én månedlig faktura, der er til at gennemskue, siger Rikke Lund.

 

 

Faktaboks:

399 kr. pr. måned for firmaabonnement med hovednummer og omstilling.

89 kr. pr. medarbejder med fri data, tale, sms og mms.

Kontaktinfo: Rikke Lund Dahl-Jensen, 39393939, hej@bizzy.dk