Hvad vores kunder siger

SACKit producerer dansk design, som skiller sig ud. Funktionelle livsstilsprodukter i høj kvalitet og eksklusivt dansk design. SACKit går aldrig på kompromis med funktionalitet og kvalitet i deres designs.

Derfor er vi også stolte over at SACKit valgte Bizzy.

”Da vi skulle finde vores nye teleløsning ledte vi efter et system der fungerede med omstilling, god datamængde, god dækning og fair pris og fandt at Bizzy lever op til vores krav uden vi mangler noget.”

Lene Norre Weinkouff                                                                                                                  Office Manager

Op10mal Support startede i december 2020. Vi havde behov for en simpel telefon løsning med mulighed for omstilling. Det ligger os meget på sinde, at handle lokalt så derfor var Bizzy.dk oplagt for os.

Vi er vilde med den direkte, altid hurtig og venlige kontakt.

OP10MAL
Din-Server

Vi er et dansk server hosting selskab med 2 afdelinger hvor den ene afdeling sælger: game servere og den anden sælger: vps/dedikeret servere, så vi manglede en løsning der gav os mulighed for at kunne have flere valgmuligheder når man ringede ind, samt at vi havde mulighed for at optage vores samtaler. 

Ret lækkert vi med få tryk kan lukke telefonen ved evt travlhed eller sygdom. Vi var på udkig efter en billigere løsning end vi havde ved det gamle selskab da vi faldt over bizzy.

Selve flytningen af hovednummer samt oprettelsen af mobil numrene gik ret hurtigt og uden problemer. Vi vil varmt anbefale Bizzy til andre.

 

Copenhagen Foods er en konfekturer grosist virksomhed, der har eksisteret i 13 år.

I forbindelse med digitalisering af Copenhagen Foods salgsprocesser havde vi behov for en samlet erhvervstelefoni/mobilinternet løsning der kunne understøtte den nye strategi. Valget faldt på Bizzy, da Bizzy kunne tilbyde alle de ønskede funktioner med mobiltelefoni, hoved nr. med omstilling/viderestilling og mobilinternet, som gør Copenhagen Foods medarbejdernes hverdag lettere.

Vi har fået en super god service og løsningen har fungeret perfekt for os.

Avernus er en konsulentvirksomhed, der dagligt modtager mange opkald fra kunder.

For os er det vigtigt, at vores kunder altid oplever, at vi er til at komme i kontakt med. Vores nye teleløsning har gjort, at er en medarbejder optaget, så får kunden altid en anden i røret, som kan videregive en besked eller hjælpe kunden på anden vis. Ligeledes har vi nu mulighed for at viderestille opkald mellem os, samt viderestille opkald til en kollega, hvis vi holder fri eller ferie.

Løsningen afspejler fuldt ud vores ønske om at være tilgængelige overfor vores kunder, og har gjort telefonbetjeningen internt lettere for os.

Yodaway er en robot- og softwarevirksomhed med base i Aalborg, med kunder i både ind- og udland. Vi udvikler og forhandler Danmarks førende sociale robot, samt en AI baseret persontæller løsning, til detaljeret indsigt i feks. Retail industrien.

Samarbejdet med Bizzy styrker vores professionelle fremtoning udadtil. Udover konkurrencedygtige priser sætter vi stor pris på den altid effektive og nærværende support. De bedste anbefalinger fra team Yodaway.

Vi elsker det simple koncept hos Bizzy – skåret ind til det mest nødvendige uden at gå på kompromis.

Sb-massage er en lille virksomhed med kun mig. Jeg køre ud til mine klienter og giver massage. Jeg har et mindre udvalg af behandlinger, så der skulle være lidt til enhver smag.

Jeg ledte efter en almindelig telefonløsning som var til en billigere pris end TDC. Jeg var nødt til at finde en noget billigere end TDC, da min virksomhed er lukket ned i forbindelse med covid19. Jeg fandt så Bizzy til den halve pris og med en del flere muligheder indbygget i prisen.

Mit valg faldt på Bizzy fordi løsningen har rigtig mange muligheder og til en overkommelig pris og de har været super gode til at sætte mig ind i systemet.

Min nye teleløsning hjælper mig i hverdagen til at jeg ikke behøver hele tiden og kontrollere min telefon og jeg ved at mine kunder får en god og høflig modtagelse og de altid får en form for kontakt med mulighed for at få mig til at kontakte dem.

Løsningen er helt optimalt til mit brug.

Vi er et Mercedes Værksted med beliggenhed i Greve og Silkeborg.

Vi søgte telefoni der skulle være nemt, funktionelt og enkelt. Både for vores kunder og os selv.

Vores valg faldt på Bizzy fordi de var super hurtige til at svare tilbage på de spørgsmål vi havde angående nummer overdragelse m.m. og konkurrence dygtige på prisen. Så valget var simpelt.

Med vores nye løsning fra Bizzy kan kunderne nemt vælge hvad de ønsker og hvor de ønsker at blive stillet hen.

Support har været så gode til at rette de ønsker vi har haft undervejs. Ingen ventetid og hurtig ekspedition.

 

Jægerfod Fodterapi består af statsautoriserede fodterapeuter, der yder alt inden for fodterapi. Vi har været statsautoriserede fodterapeuter i Lyngby og Rudersdal i over 29 år. 

Det er sjældent at jeg bruger tid/energi på at lave en anmeldelse med alt det der bliver sendt til mig. Men her er der lige en undtagelse. Jeg kan ikke huske at jeg har talt med en medarbejder der tilnærmelsesvis har været så flink/imødekommende/sympatisk. Som jeg har mødt fra dette firma. Og det er ikke fordi jeg laver sjov, eller har et familiemedlem der arbejder der. Så jeg er rigtig godt tilfreds. Håber ikke Bizzy sætter prisen op på grund af det.

Tak for den flotte service.

Hilsen fodterapeut Lars Jægerfod.

 

I vores tidligere telefonløsning gik opkaldet ind til en mobiltelefon. Hvorfor nogle kunder kom direkte til vores telefonsvarer, når vi enten var optaget eller kunden ringede ud. Denne gamle løsning var bestemt ikke den optimale løsning, når Melholt gerne vil give den rette service og ikke mindst udvikle forretningen.

Vi fik kendskab til Bizzy og der var nu ikke langt fra tanke til handling.  Alt det jeg som lille virksomhed havde søgt gennem længere tid og endda uden at skulle havde monteret en telefoncentral med fastnet nummerer – eller dyrere afregning, når vi taler mobiltelefoni. 

Fri tale – sms, data og en telefonløsning som sikrer Melholt et fast hovednummer med omstilling til medarbejdere – sæt i kø og træk kunden retur og meget meget mere.  

Melholt kan klart  anbefale Bizzy – Fordi det er easy. Vi tager telefonen hos Melholt – for nu bliver den taget – der står altid en medarbejder klar – Det er super easy, at blive Bizzy, overvej det – Vi er ikke blevet skuffet.   

Bizzy hjalp os med alt det besværlige – overflyt af numre fra tidligere selskab – m.m.

Overgangen var let og Melholt kan helt klart anbefale Bizzy til nye kunder.  DET VIRKER..

Med venlig hilsen

Direktør Bo Melholt, Melholt’s Handels Center – +45 27 11 18 30

Staun er en bygge virksomhed, med pt. 17 ansatte.

Jeg fik anbefalet Bizzy af en i mit netværk og var ikke i tvivl om det var det jeg skulle vælge, når han sagde god for det.

Bizzy hjælper os i vores hverdag med at gøre det hele mere fleksibelt.

Vi har kun ros herfra.

Henrik Staun

 

Semtek Maskinfabrik er underleverandør af metal- og plastemner samt maskinkonstruktion og fremstilling. Semtek består af et stærkt fagligt team med mange års erfaring inden for udvikling samt fremstilling af dele til bl.a. fødevare-, medico- og maskinbyggerindustrien. Vi fungerer som en ordreproducerende underleverandør og fremstiller dele enten efter tegninger/filer eller ud fra tegninger/filer vi selv udarbejder i tæt samarbejde med vores kunder.

Da vi skulle finde telefoni til Semtek Maskinfabrik søgte vi efter en nem og billig løsning med god service der kan opfylde vores behov.

Det fandt vi hos Bizzy og vi endte med at vælge dem pga. pris og service og umiddelbart er der ikke noget vi mangler hos Bizzy.

I vores hverdag har det stor indflydelse at vores telefoner har en stabil dækning.

 

Weltklasse er et nytænkende reklamebureau som vi har været meget glade for at samarbejde med i tilblivelsen af Bizzys Bi og branding.

 

Hos Lars Rasmussen Auto ApS arbejder vi med service og vedligeholdelse af biler.

Vi er glade for den løsning som vi fik hos Bizzy. Vi ledte efter et godt telefonselskab og fik Bizzy anbefalet af en der allerede brugte løsningen. Vores nye telefonsystem er en god hjælp i vores hverdag.

Vh Lars