Hvorfor er det en fordel at have et hovednummer til dit firma?
Mange mindre og nyopstartede virksomheder starter op med at benytte ejerens mobilnummer. Det kan der være fordele ved, men mindst lige så mange ulemper, også når virksomheden vokser sig større, og der kommer flere medarbejdere til.
For at give virksomheden et professionelt look og en nem håndtering af kundernes opkald, anbefaler vi at man benytter et særskilt nummer som firmanummer. F.eks. et guldnummer, som du kan læse mere om her.
Et godt firmanummer som kunderne kan huske, giver dig en stærk profil og en fordel i forhold til konkurrenterne.
Man opnår også hurtigt en større kundetilfredshed, når virksomhedens kald bliver besvaret og kunden ikke oplever at ringe forgæves flere gange.
Flere kan besvare kaldene
Når kunden ringer ind på jeres hovednummer kan det besvares af de medarbejdere, der er angivet til at varetage disse kald. På den måde er der flere i virksomheden, der kan besvare kaldene, i forhold til første scenarie hvor flere kald måske vil blive mistet pga. travlhed på det enkelte mobilnummer.
I åbningstiden bliver kunden mødt af en velkomsthilsen og evt. en ventemusik. Efter lukketid modtages dine kunder med en anden velkomsthilsen, der orienterer dem om, at de har kontaktet jer uden for normal åbningstid.
Som kunde hos Bizzy får du et hovednummer stillet til rådighed uden ekstra omkostninger. Får eller har du flere lokationer og ønsker et hovednummer til disse kan det også nemt oprettes.
Når du har en Bizzyløsning og ringer ud fra din mobil, vælger du selv om du vil vise hovednummeret ud eller dit mobilnummer eller skjult nummer. Derved bestemmer du selv, hvem der skal kende dit mobilnummer og have mulighed for at træffe dig på dette.
Nem håndtering
Opkald på hovednummeret dirigeres nemt videre til den eller de medarbejdere, der skal besvare kaldene, helt automatisk. Medarbejderen kan se, via sit display på telefonen, at det er et kald fra hovednummeret og bliver kaldet ikke besvaret ved den første medarbejder, går det automatisk videre til den næste. Ved at benytte et hovednummer sikrer man sig også, at ingen medarbejdere har firmanummeret med i lommen på ferie eller på en sygedag.
Du kan direkte fra din mobil til- og afmelde, om du ønsker at modtage kald til hovednummeret, ved at melde dig på og af hovednummerets kø.